Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Samsung GALAXY Note 80
Epson SureColor SC
dezastru Japonia
UFS
Titus
indicatori performanta
managementul serviciilor IT
Cult Market Research
Bill Patterson
NAS QNAP
Panda Managed Office Protection v503
Web of Science
single-chip cloud computer
ue
Luxoft
1100D
nComputing
Catalin Cretu
DCEM
Q-east Software